برگ سبز

برگ سبزی دارم...پاییز است....برگم را باد با خود خواهد برد؟؟؟

برگ سبز

برگ سبزی دارم...پاییز است....برگم را باد با خود خواهد برد؟؟؟

واحد مرکزی خبر جمهوری اسلامی ایران خره! ؟!؟

خیلی نامرده

دروغگوئه و آدمو مجبور میکنه دروغ بگه

فقط واسه اینکه به هدف خودشون برسن حاضرن هر چیزی رو زیر پا بذارن

اومدن به زور به من میگن میخوایم باهات مصاحبه کنیم

گفتم اول باید سوالاتونو بدونم

یارو میگه باید خوودتونو معرفی کنید و رشته و رتبه و از این مزخرفاتتو بگی

بعد راجع به اینکه مثلا چقدر انتخاب رشته تو زندگی آدما مهمه حرف بزن

گفتم آخه سوالتون یه جوریه...چی بگم؟

منم که بیق بیق(بیغ؟)؟

گفتم حالا یه چی میگم....

رفت واسه ضبط...

یهو نامرد وسطش میپرسه که شما چرا در انتخابات 24 آذر؟؟ ؟ شرکت میکنید؟

آخه من که نمیخوام رای بدم بگم چی؟....آخه بگم چندمنه؟؟

الآن پشیمونم که چرا همون موقع نذاشتم برم...؟

وسط ضبط بود که بود!!!

مسخره ها

عصبانیم

از دست خودم بیشتر

آخه نفیسه تو که دروغ نمیگفتی؟

....

یکی به من بگه این مسخره بازیهای سیاسی به من بیچاره چه ربطی داره؟؟؟

خدایا؟؟!!!!

یه sms قدیمی که هیچ وقت دلم نمیخواهد پاکش کنم!!

از خدا خواستم بهم همه چیز بده تا از زندگی لذت ببرم

خدا به من زندگی داد تا از همه چیز لذت ببرم!!

کمک!!!؟؟؟!!!!!

سلام

به نظرتون چطوری میشه ماکت چند تا حباب به هم چسبیده رو درست کرد؟

یعنی با چه ماده ای میشه این کارو انجام داد؟هم شفاف باشه هم زود خراب نشه

با شیشه میشه ولی خوب شیشه گر از کجا پیدا کنم؟

با بادکنک هم شاید بشه...مطمئن نیستم

ولی دنبال یه چیز باحال میگردم....کمک!!!!!!!!!!!!!!!