برگ سبز

برگ سبزی دارم...پاییز است....برگم را باد با خود خواهد برد؟؟؟

برگ سبز

برگ سبزی دارم...پاییز است....برگم را باد با خود خواهد برد؟؟؟

خدایا؟؟!!!!

یه sms قدیمی که هیچ وقت دلم نمیخواهد پاکش کنم!!

از خدا خواستم بهم همه چیز بده تا از زندگی لذت ببرم

خدا به من زندگی داد تا از همه چیز لذت ببرم!!

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام
اول از همه بگم خیلی اس ام اس قشنگی بود البته خیلی این ۲ جمله ی کوتاه جای فکر داره.
دوم باید بگم نه عزیزم حافظه ی شما ضعیف نیست من تا حالا برات کامنتی نذاشته بودم ولی از وبلاگای قبلیت تو رو میشناسم!خوب نشده بود تا حالا چیزی بگم ولی همیشه نوشته هاتو که خیلی هم کم بود رو دنبال میکردم.روز تولدتم کاملا یادم بود!!واسه همین اومدم بهت تبریک بگم تا برات سورپرایز بشه!!در مورد آدرس که فعلا وبلاگی ندارم.آدرس ایمیلمم میام بهت بدم.خیلی دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم!
قربونت
بای

سارا؟؟!!!
چه جالب!
من هم دوست دارم باهات آشنا بشم....حتی اگه شده یه کم!!!
راستی...عجب سورپرایزی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناخدا باخدا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ http://bakhoda.ir

سلام
راستشو بگم
شانسی وبلاگتو دیدم
ولی باحاله
تو هم بد نیس وبلاگ منو شانسی ببینی
(یه نظر بده بدونم اومدی)

علی دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ق.ظ http://takotanhazirebaroon.blogsky.com

سلام...
خیلی زیبا بود...
سند تو آل کردم...
خوش باش و سلامت...

سارا سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ب.ظ

بازم سلام
ببین در مورد سوالت تو پست قبلی یکمی فکر کردم.بهترین چیز شیشه هستش که اونم بقول خودت کو شیشه گر؟!!من یه فکری کردم گفتم بهت بگم شاید تونست کمکت کنه.از چسب چوب هم میتونی استفاده کنی!البته مقاومتش زیاد خوب نیست.زیادم شفاف نیست(چقدر زحمت کشیدم!!)
چسب چون رو میتونی روی یه چیزه گرد بمالی و بذاری خشک بشه.وقتی خشک شد بی رنگ میشه.بازم فکر میکنم.اگه چیزه دیگه ای به ذهنم رسید بهت میگم.
فعلا

مرسی سارای عزیز...ولی هنوز خودتتو بهم معرفی نکردی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد