برگ سبز

برگ سبزی دارم...پاییز است....برگم را باد با خود خواهد برد؟؟؟

برگ سبز

برگ سبزی دارم...پاییز است....برگم را باد با خود خواهد برد؟؟؟

عروسک؟

بچه ها یه سوال؟

شما یادتونه بچه تر که بودین چند تا عروسک داشتین؟

کدومو بیشتر دوست داشتین و چرا؟

عروسکاتونو تغییر میدادین؟مثلا موهاشو کوتاه کنید؟

شده بود که دلتون بخواهد یه عروسک خاصی داشته باشین ولی وجود نداشته؟

چطوری بوده؟

خواهش میکنم جدی جواب بدین لطفا...

شوخی نیست...تست روانشناسی هم نیست...میخوام دیگه!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
نوپا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام
منی که در دوران کودکی با عروسک بازی نمی کردم چی بایستی جواب بدم و من با یه شعر جواب شما را می دهم:

در کودکی من هم
بچه ای بودم
بچه ای زیبا
در کشور ایران
بازیگوش بودم
گریه می کردم
با نوازش بوسید
مهربان مادر
بچه ها هستند
محبوب بابا
کودکی تنها
اما بی بابا
بقیه در ....

سارا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام خانمی
خوب جواب سوالات رو میدم
اولا که بچه که بودم ۳-۴ تا بیشتر عروسک نداشتم.که یکیش که به اسم خودم بود رو خیلی خیلی دوست داشتم و بدون اون خوابم نمیبرد.خوب از نظر تغیی چرا.لباساشونو عوض میکردم.تازه یکیشونو که موهای بلندی داشت هر چند وقت یه بار یه صفائی بهش میدادم.تا جائی که بیچاره این اخریا کچل کچل شده بود!!!
آره اینم شده بود.بچه که بودم چون خواهر نداشتم همیشه دوست داشتم یه عروسک داشتم که حرف میزد.البته فقط با خودم و کسی دیگه اینو نمیدونست.
خوب اینم از جواب سوالات
حالا بگو ببینم واسه ی چی اینا رو پرسیدی؟؟!

نوپا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام مجدد
ممنون می شوم در رابطه با یه جوری هم شهری بودنمان بیشتر توضیع بدهید.
به امید دیدار

helya پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ق.ظ http://pixrain.com

سلام
من یکی از عروسکام رو خیلی دوست داشتم که اونم کچل بود... همیشه هم با خودم میبردمش حموم! بعد از چند وقت ابروهاش پاک شدن و پدرم زحمت کشیدن جای دو تا ابروهای نازک و قشنگ عروسکم یه جفت ابرو پهن و وحشتناک براش کشیدن‌! یادش به خیر چه دورانی بود!! خوشحال میشم بهم سر بزنی: jokdooni.com
اینم وبلاگم: ava99.mihanblog.com

hamidel پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

سلام عزیز قشنگ بود
من عروسک نداشتم عوضش اتومبیل داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد