برگ سبز

برگ سبزی دارم...پاییز است....برگم را باد با خود خواهد برد؟؟؟

برگ سبز

برگ سبزی دارم...پاییز است....برگم را باد با خود خواهد برد؟؟؟

کمک!!!؟؟؟!!!!!

سلام

به نظرتون چطوری میشه ماکت چند تا حباب به هم چسبیده رو درست کرد؟

یعنی با چه ماده ای میشه این کارو انجام داد؟هم شفاف باشه هم زود خراب نشه

با شیشه میشه ولی خوب شیشه گر از کجا پیدا کنم؟

با بادکنک هم شاید بشه...مطمئن نیستم

ولی دنبال یه چیز باحال میگردم....کمک!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ق.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام..

من میتونم کمکت کنم ...اما میترسم...

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سارا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام
حتما بهش فکر میکنم و در اولین فرصت جوابشو بهت میدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد